Subject: Taotlus "Lasteabitelefoni 116 111 tulemuslikkuse uuring"
From: "Kristi Asser" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Dec 2023 09:45:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Andmekaitse Inspektsiooni menetluses on Sotsiaalkindlustusameti (SKA)
taotlus uuringus „Lasteabitelefoni 116 111 tulemuslikkuse uuring“
isikuandmete töötlemiseks andmesubjekti nõusolekuta ning Andmekaitse
Inspektsioon on palunud edastada eetikakomitee otsus esimesel võimalusel.

Saadan eelinfona, et Sotsiaalministeeriumi ajutine sotsiaal- ja
töövaldkonna uuringute ja analüüside eetikakomitee on kooskõlastanud
teadusuuringu „Lasteabitelefoni 116 111 tulemuslikkuse uuring“
läbiviimise.  Eetikakomitee juhi poolt allkirjastatud protokoll saadetakse
Sotsiaalkindlustusametile hiljemalt 09.01.24 ning edastame selle
Andmekaitse inspektsioonile esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Kristi Asser

Peaspetsialist

Laste heaolu osakond

Sotsiaalkindlustusamet

___________________________

+372 5346 2528

www.sotsiaalkindlustusamet.ee